
שלום רב,
אנו מקווים ששלומך טוב.
בחודשים האחרונים, במיוחד לאור משבר הקורונה, חלו שינויים והשפעות על השרות והמוצרים שאנו מספקים:
• עלויות המוצרים גדלו עקב גידול בעלויות היבוא, חומרי הגלם והייצור.
• מועדי האספקה של חלק מהמוצרים התארכו עקב דרישות השוק למוצרים ו/או מגבלות ייצור בשל המשבר.
• המערך התפעולי שלנו הורחב ועובד בהתאם להנחיות התו הסגול באופן שיבטיח את רציפות השרות ללקוחותינו.
למרות הכתוב מעלה, בשלב זה החלטנו לספוג את העלויות הנוספות.
למען שמירת הסביבה, הגדלת היעילות והנוחות, אנו עוברים בימים אלו למשלוח דיגיטלי בלבד של חשבוניות.
חשוב לציין כי הסחורה תסופק עם תעודת משלוח/חשבונית לחתימה ועותק פיזי יישאר בידי מקבל הסחורה.
בנוסף, תשלומים ניתן יהיה לבצע בהעברה בנקאית או כרטיס אשראי. לא נוכל לקבל יותר תשלומים בהמחאות.
לשם השלמת התהליך אנו מבקשים את שיתוף הפעולה שלכם, בתחתית המייל מופיע קישור, מלאו את כתובות האימייל אליהן תרצו שנשלח מסמכי אספקה ותעודות נלוות.
במידה ובקשה זו אינה רלוונטית אליך נודה על העברת מסמך זה לאיש הקשר האחראי לנושא בארגונך.
חשבונית דיגיטלית תורמת ל:
• איכות סביבה טובה יותר - חסכון בהדפסות ובזבוז נייר
• זמינות מידע בכל עת - שמירת מסמכים במחשב.
• יעילות בארגון ושמירת מידע
אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה .
לבירורים אנא צרו קשר עם:
מנהל תיק הלקוחות שלך
בברכה
אורי שומרוני – מנכ"ל
